ΕΠΕΙΔΗ Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΩΝ «ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΩΝ» ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ…
ΟΛΟΙ
ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 17 / 2,
ΣΤΙΣ 18 : 00,
ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ-ΣΤΟ PEΘYMNO
ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΜΕ :
1. ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ
ΟΡΓΑΝΩΝΟΜΑΣΤΕ
2. ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ, ΤΗΝ ΥΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
3. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ
4. ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ
ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ / ΑΔΙΟΡΙΣΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2008
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΑΙΤΗΜΑ ΠΕΑΕ ΠΡΟΣ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΑΣΕΠ KAI ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Τ.Θ. 3785, Τ.Κ. 10210
adioristia@freemail.gr
Αθήνα, 14 Φεβρουαρίου 2008
Α.Π. 11
Ως Πανελλήνια Ένωση Αδιόριστων Εκπαιδευτικών ζητάμε άμεσα συνάντηση με όλους εκείνους τους φορείς του ΥΠΕΠΘ που σχετίζονται με το θέμα των διορισμών εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς επίσης και με το ζήτημα του νέου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς.
Προς συζήτηση θέλουμε να θέσουμε το ζήτημα των μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών στο δημόσιο σχολείο, τις συνθήκες εργασίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, τα προβλήματα που υπάρχουν στους πίνακες διορισμών, την προκήρυξη, την ημερομηνία διεξαγωγής και την ύλη του επικείμενου διαγωνισμού ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς.
Με εκτίμηση,
Πανελλήνια ‘Ένωση Αδιόριστων Εκπαιδευτικών
Τ.Θ. 3785, Τ.Κ. 10210
adioristia@freemail.gr
Αθήνα, 14 Φεβρουαρίου 2008
Α.Π. 11
Ως Πανελλήνια Ένωση Αδιόριστων Εκπαιδευτικών ζητάμε άμεσα συνάντηση με όλους εκείνους τους φορείς του ΥΠΕΠΘ που σχετίζονται με το θέμα των διορισμών εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς επίσης και με το ζήτημα του νέου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς.
Προς συζήτηση θέλουμε να θέσουμε το ζήτημα των μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών στο δημόσιο σχολείο, τις συνθήκες εργασίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, τα προβλήματα που υπάρχουν στους πίνακες διορισμών, την προκήρυξη, την ημερομηνία διεξαγωγής και την ύλη του επικείμενου διαγωνισμού ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς.
Με εκτίμηση,
Πανελλήνια ‘Ένωση Αδιόριστων Εκπαιδευτικών
Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2008
alfavita.gr: Νοέμβριο ή Δεκέμβριο 2008 ο Διαγωνισμός των Εκπαιδευτικών
Τι θα γίνει με την εξεταστέα ύλη
Τι θα γίνει με την ειδικότητα Πληροφορικής και τις Τεχνικές ειδικότητες
Το Νοέμβριο ή το Δεκέμβριο του 2008 σχεδιάζει το ΑΣΕΠ να πραγματοποιήσει τον 6ο στη σειρά διαγωνισμό των εκπαιδευτικών. Ωστόσο, επειδή το ΑΣΕΠ έχει μέσα στο 2008 να πραγματοποιήσει δυο ακόμη μεγάλους διαγωνισμούς (Τεστ Γνώσεων και Δεξιοτήτων και Διαγωνισμός Υπουργείου Οικονομικών) στους οποίους αναμένεται να πάρουν μέρος δεκάδες χιλιάδες υποψήφιοι, υπάρχει μικρή πιθανότητα ο διαγωνισμός των εκπαιδευτικών να πραγματοποιηθεί τον Ιανουάριο του 2009.
Σύμφωνα με πληροφορίες το ΥΠΕΠΘ μετά από πιέσεις χιλιάδων ενδιαφερομένων που έφτασαν μέχρι τη Βουλή ( επερωτήσεις Βουλευτών) σκέφτεται να δώσει μέσα στον Φεβρουάριο το «πράσινο φως» στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο για την επεξεργασία της εξεταστέας ύλης έτσι ώστε να μπορεί να την ανακοινώσει την Άνοιξη αρκετά πριν από την Προκήρυξη του διαγωνισμού η οποία προϋποθέτει και στοιχεία που αφορούν
αφενός τις ειδικότητες που θα πάρουν μέρος στον διαγωνισμό και αφετέρου τον αριθμό των εκπαιδευτικών που θα διοριστούν.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ
Σε επικοινωνία που είχε η alfavita με τον Πρόεδρο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου κ. Βλάχο έγινε σαφές ότι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο αφενός είναι έτοιμο να κινήσει αμέσως τις διαδικασίες για την εξεταστέα ύλη μόλις πάρει την εντολή από το ΥΠΕΠΘ και αφετέρου θεωρεί λογικό ότι δεν πρέπει να υπάρξουν διαφοροποιήσεις στην εξεταστέα ύλη τέτοιες που θα ανατρέπουν την προετοιμασία που ήδη κάνουν χιλιάδες υποψήφιοι.
Ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠ κ. Βέης έχει επισημάνει την δυσκολία που αντιμετωπίζει το ΑΣΕΠ στην εύρεση των κατάλληλων θεμάτων στο μάθημα των παιδαγωγικών και έχει εκφράσει τη διαπίστωση ότι το πρόγραμμα των φιλολόγων είναι αρκετά "φορτωμένο", κυρίως λόγω των πολλών μαθημάτων και του μεγάλου όγκου εξεταστέας ύλης σε μαθήματα όπως η ιστορία.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕΡΟΣ
Σύμφωνα με πληροφορίες στο ΥΠΕΠΘ έχει ήδη συσταθεί επιτροπή για τη μελέτη των κενών και αναμένεται μέσα στο Μάιο να έχει διαμορφωθεί ο αριθμός των προσλήψεων για τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Όσον αφορά στις ειδικότητες, δεν υπάρχει μια σαφή δέσμευση ακόμη για τον κλάδο της Πληροφορικής και για τις Τεχνικές ειδικότητες, ωστόσο, από τη μεριά παραγόντων του ΥΠΕΠΘ αφήνεται να εννοηθεί ότι στο νέο διαγωνισμό δεν θα απουσιάζουν.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Σύμφωνα με στοιχεία που υπάρχουν στη διάθεση της Πανελλήνιας Ένωσης Αδιόριστων Εκπαιδευτικών (ΠΕΑΕ) στον προηγούμενο διαγωνισμό υπήρχαν προβλήματα που αφορούσαν:
1.
Ερωτήσεις εκτός ύλης
2.
Ερωτήσεις που οι απαντήσεις οι οποίες δόθηκαν από τον ΑΣΕΠ ελέγχονται
3.
Υποψήφιοι που παρουσιάζονται στους δυο τελευταίους διαγωνισμούς με διαφορετικό βαθμό πτυχίου. Στο σημείο αυτό υπάρχει και ένα άλλο σοβαρό ζήτημα. Το ΑΣΕΠ βεβαίως έχει την ευθύνη του ελέγχου του βαθμού του πτυχίου στους διοριστέους. Ωστόσο ο έλεγχος του βαθμού πτυχίου των επιτυχόντων αλλά μη διοριστέων μέρος των οποίων προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι είναι ευθύνη του ΥΠΕΠΘ και δεν είναι σαφές εάν υπάρχει έλεγχος.
4.
Υπάρχει επώνυμη καταγγελία που φανερώνει ότι η λειτουργία του σκάνερ, στη διαδικασία της διόρθωσης των ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής, δεν είναι πάντα επιτυχής. Το ΑΣΕΠ οφείλει να βρει τον τρόπο να μην δημιουργείται το παραμικρό πρόβλημα στο θέμα αυτό.
5.
Υπάρχουν επώνυμες καταγγελίες πολλών εκπαιδευτικών που πήραν μέρος στον τελευταίο διαγωνισμό και είδαν μετά τα γραπτά τους ότι δεν υπήρχε κανένα σημείο διόρθωσης (ιδιαίτερα στη διδακτική). Παράλληλα το ζήτημα της διαφοράς βαθμολογίας των δυο βαθμολογητών παρουσιάζεται σε αρκετές περιπτώσεις πολύ αυξημένο γεγονός που δημιουργεί προβλήματα και ερωτηματικά.
Τα περισσότερα από αυτά τα ζητήματα είναι σε γνώση των υπηρεσιών του ΑΣΕΠ που σχετίζονται με το διαγωνισμό των εκπαιδευτικών. Αυτό που απομένει είναι να παρθούν μέτρα έτσι ώστε τα φαινόμενα να μην επαναληφθούν
Τι θα γίνει με την ειδικότητα Πληροφορικής και τις Τεχνικές ειδικότητες
Το Νοέμβριο ή το Δεκέμβριο του 2008 σχεδιάζει το ΑΣΕΠ να πραγματοποιήσει τον 6ο στη σειρά διαγωνισμό των εκπαιδευτικών. Ωστόσο, επειδή το ΑΣΕΠ έχει μέσα στο 2008 να πραγματοποιήσει δυο ακόμη μεγάλους διαγωνισμούς (Τεστ Γνώσεων και Δεξιοτήτων και Διαγωνισμός Υπουργείου Οικονομικών) στους οποίους αναμένεται να πάρουν μέρος δεκάδες χιλιάδες υποψήφιοι, υπάρχει μικρή πιθανότητα ο διαγωνισμός των εκπαιδευτικών να πραγματοποιηθεί τον Ιανουάριο του 2009.
Σύμφωνα με πληροφορίες το ΥΠΕΠΘ μετά από πιέσεις χιλιάδων ενδιαφερομένων που έφτασαν μέχρι τη Βουλή ( επερωτήσεις Βουλευτών) σκέφτεται να δώσει μέσα στον Φεβρουάριο το «πράσινο φως» στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο για την επεξεργασία της εξεταστέας ύλης έτσι ώστε να μπορεί να την ανακοινώσει την Άνοιξη αρκετά πριν από την Προκήρυξη του διαγωνισμού η οποία προϋποθέτει και στοιχεία που αφορούν
αφενός τις ειδικότητες που θα πάρουν μέρος στον διαγωνισμό και αφετέρου τον αριθμό των εκπαιδευτικών που θα διοριστούν.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ
Σε επικοινωνία που είχε η alfavita με τον Πρόεδρο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου κ. Βλάχο έγινε σαφές ότι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο αφενός είναι έτοιμο να κινήσει αμέσως τις διαδικασίες για την εξεταστέα ύλη μόλις πάρει την εντολή από το ΥΠΕΠΘ και αφετέρου θεωρεί λογικό ότι δεν πρέπει να υπάρξουν διαφοροποιήσεις στην εξεταστέα ύλη τέτοιες που θα ανατρέπουν την προετοιμασία που ήδη κάνουν χιλιάδες υποψήφιοι.
Ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠ κ. Βέης έχει επισημάνει την δυσκολία που αντιμετωπίζει το ΑΣΕΠ στην εύρεση των κατάλληλων θεμάτων στο μάθημα των παιδαγωγικών και έχει εκφράσει τη διαπίστωση ότι το πρόγραμμα των φιλολόγων είναι αρκετά "φορτωμένο", κυρίως λόγω των πολλών μαθημάτων και του μεγάλου όγκου εξεταστέας ύλης σε μαθήματα όπως η ιστορία.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕΡΟΣ
Σύμφωνα με πληροφορίες στο ΥΠΕΠΘ έχει ήδη συσταθεί επιτροπή για τη μελέτη των κενών και αναμένεται μέσα στο Μάιο να έχει διαμορφωθεί ο αριθμός των προσλήψεων για τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Όσον αφορά στις ειδικότητες, δεν υπάρχει μια σαφή δέσμευση ακόμη για τον κλάδο της Πληροφορικής και για τις Τεχνικές ειδικότητες, ωστόσο, από τη μεριά παραγόντων του ΥΠΕΠΘ αφήνεται να εννοηθεί ότι στο νέο διαγωνισμό δεν θα απουσιάζουν.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Σύμφωνα με στοιχεία που υπάρχουν στη διάθεση της Πανελλήνιας Ένωσης Αδιόριστων Εκπαιδευτικών (ΠΕΑΕ) στον προηγούμενο διαγωνισμό υπήρχαν προβλήματα που αφορούσαν:
1.
Ερωτήσεις εκτός ύλης
2.
Ερωτήσεις που οι απαντήσεις οι οποίες δόθηκαν από τον ΑΣΕΠ ελέγχονται
3.
Υποψήφιοι που παρουσιάζονται στους δυο τελευταίους διαγωνισμούς με διαφορετικό βαθμό πτυχίου. Στο σημείο αυτό υπάρχει και ένα άλλο σοβαρό ζήτημα. Το ΑΣΕΠ βεβαίως έχει την ευθύνη του ελέγχου του βαθμού του πτυχίου στους διοριστέους. Ωστόσο ο έλεγχος του βαθμού πτυχίου των επιτυχόντων αλλά μη διοριστέων μέρος των οποίων προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι είναι ευθύνη του ΥΠΕΠΘ και δεν είναι σαφές εάν υπάρχει έλεγχος.
4.
Υπάρχει επώνυμη καταγγελία που φανερώνει ότι η λειτουργία του σκάνερ, στη διαδικασία της διόρθωσης των ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής, δεν είναι πάντα επιτυχής. Το ΑΣΕΠ οφείλει να βρει τον τρόπο να μην δημιουργείται το παραμικρό πρόβλημα στο θέμα αυτό.
5.
Υπάρχουν επώνυμες καταγγελίες πολλών εκπαιδευτικών που πήραν μέρος στον τελευταίο διαγωνισμό και είδαν μετά τα γραπτά τους ότι δεν υπήρχε κανένα σημείο διόρθωσης (ιδιαίτερα στη διδακτική). Παράλληλα το ζήτημα της διαφοράς βαθμολογίας των δυο βαθμολογητών παρουσιάζεται σε αρκετές περιπτώσεις πολύ αυξημένο γεγονός που δημιουργεί προβλήματα και ερωτηματικά.
Τα περισσότερα από αυτά τα ζητήματα είναι σε γνώση των υπηρεσιών του ΑΣΕΠ που σχετίζονται με το διαγωνισμό των εκπαιδευτικών. Αυτό που απομένει είναι να παρθούν μέτρα έτσι ώστε τα φαινόμενα να μην επαναληφθούν
Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2008
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΕΠΕΙΔΗ Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΩΝ «ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΩΝ» ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ…
ΟΛΟΙ
ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 17 / 2,
ΣΤΙΣ 18 : 00,
ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ-ΣΤΟ PEΘYMNO
ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΜΕ :
1. ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ
ΟΡΓΑΝΩΝΟΜΑΣΤΕ
2. ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ, ΤΗΝ ΥΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
3. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ
4. ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ
ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ / ΑΔΙΟΡΙΣΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
ΟΛΟΙ
ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 17 / 2,
ΣΤΙΣ 18 : 00,
ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ-ΣΤΟ PEΘYMNO
ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΜΕ :
1. ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ
ΟΡΓΑΝΩΝΟΜΑΣΤΕ
2. ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ, ΤΗΝ ΥΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
3. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ
4. ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ
ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ / ΑΔΙΟΡΙΣΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2008
Πληρωμή αναπληρωτών καθηγητών
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Τ.Θ. 3785, Τ.Κ. 10210
adioristia@freemail.gr
11/02/08
Α.Π. 9
Θέμα: Πληρωμή αναπληρωτών καθηγητών
Σύμφωνα με τις καταγγελίες πολλών συναδέλφων και έπειτα από επικοινωνία με τις διευθύνσεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης γνωρίζουμε ότι οι συνάδελφοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που ανέλαβαν υπηρεσία από το Δεκέμβριο και μετά παραμένουν απλήρωτοι. Θεωρούμε την κατάσταση αυτή τουλάχιστον απαράδεκτη και απαιτούμε την άμεση επίλυση του προβλήματος. Δεν είναι δυνατό οι συνάδελφοι να εργάζονται απλήρωτοι τόσους μήνες και μάλιστα να μην υπάρχει καμία προοπτική και ενημέρωση για το πότε θα πληρωθούν.
Παρακαλούμε το απαντητικό σας έγγραφο να σταλεί στη διεύθυνση, ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΤΘ. 3785, Τ.Κ. 10210
Με εκτίμηση,
Πανελλήνια Ένωση Αδιόριστων Εκπαιδευτικών
Τ.Θ. 3785, Τ.Κ. 10210
adioristia@freemail.gr
11/02/08
Α.Π. 9
Θέμα: Πληρωμή αναπληρωτών καθηγητών
Σύμφωνα με τις καταγγελίες πολλών συναδέλφων και έπειτα από επικοινωνία με τις διευθύνσεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης γνωρίζουμε ότι οι συνάδελφοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που ανέλαβαν υπηρεσία από το Δεκέμβριο και μετά παραμένουν απλήρωτοι. Θεωρούμε την κατάσταση αυτή τουλάχιστον απαράδεκτη και απαιτούμε την άμεση επίλυση του προβλήματος. Δεν είναι δυνατό οι συνάδελφοι να εργάζονται απλήρωτοι τόσους μήνες και μάλιστα να μην υπάρχει καμία προοπτική και ενημέρωση για το πότε θα πληρωθούν.
Παρακαλούμε το απαντητικό σας έγγραφο να σταλεί στη διεύθυνση, ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΤΘ. 3785, Τ.Κ. 10210
Με εκτίμηση,
Πανελλήνια Ένωση Αδιόριστων Εκπαιδευτικών
Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2008
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Ένα χρόνο μετά τον προηγούμενο ΑΣΕΠ και μάλλον ένα χρόνο περίπου πριν τον επόμενο… κι αν και ο καιρός περνάει άλυτα παραμένουν τα ερωτήματα πολλών υποψηφίων και μαζί με τα ερωτήματα και τα προβλήματά τους. Πέρασε καιρός από τότε που το ΥΠΕΠΘ επιμένοντας στην «ακύρωση» του πτυχίου μας, αποφάσισε να ξαναεξεταστούμε για ελάχιστες θέσεις εργασίας, κάτι που αποδείχτηκε φέτος όταν η σχολική χρονιά τελειώνει σε 4 μήνες και καθηγητές δεν υπάρχουν στα σχολεία. Πέρασε καιρός από τότε που το ΑΣΕΠ έπαιζε με τα νεύρα μας κάθε μέρα που περνούσε μέχρι να βγάλει την προκήρυξη και την ημερομηνία του διαγωνισμού. Πέρασε καιρός από τότε που το Παιδαγωγικό Ινστιτούτου τηρούσε σιγή ιχθύος για την ύλη και τελικά τέλος καλοκαιριού αποφάσισε να την ανακοινώσει κάνοντας σημαντικές αλλαγές σε σχέση με προηγούμενες χρονιές και δίνοντας γενικόλογες οδηγίες (βλ. ύλη ιστορίας, παιδαγωγικών, ειδικής διδακτικής). Πέρασε καιρός από τότε που ήρθαμε αντιμέτωποι με θέματα στα παιδαγωγικά εκτός της σχολικής πραγματικότητας, με θέματα εκτός ύλης (βλ. νεοελληνική λογοτεχνία), με θέματα που ακυρώθηκαν μετά την εξέταση (βλ. Φυσική), με θέματα που επιδέχονταν πολλών απαντήσεων (βλ. ιστορία).Μετά τα αποτελέσματα δεν ήταν λίγοι εκείνοι που φέτος ζήτησαν από το ΑΣΕΠ να δουν τα γραπτά τους. Οι περισσότεροι, λοιπόν, είδαμε γραπτά χωρίς κανένα σημάδι διόρθωσης, γραπτά ανέγγιχτα, γραπτά με τεράστιες αποκλίσεις βαθμολογίας μεταξύ των δύο βαθμολογητών και πάντα μια τελική βαθμολογία που πλησιάζει το χαμηλότερο βαθμό, βαθμολογίες με λανθασμένους υπολογισμούς είτε γιατί το scanner έκανε λάθος είτε γιατί αυτός που τις υπολόγισε υπήρξε απρόσεκτος…η απάντηση του ΑΣΕΠ… «δεν έχετε δικαίωμα αναβαθμολόγησης». Χιλιάδες, λοιπόν, άνθρωποι στηρίζουν τις ζωές τους στην υποκειμενικότητα του διορθωτή (δήλωση της υπεύθυνης του ΑΣΕΠ σε συνάντηση που είχαμε το καλοκαίρι) ή στην αξιοπιστία ενός μηχανήματος. Ο νέος διαγωνισμός πλησιάζει…το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο δε βγάζει ύλη, αφήνοντας τα φροντιστήρια να οργιάζουν για πληροφορίες που έχουν και ζητώντας υπέρογκα ποσά υποσχόμενα την ευτυχία, το ΥΠΕΠΘ ευαγγελίζεται ότι δε θα επαναληφθεί η φετινή κατάσταση και θα κάνει σύντομα διορισμούς μη γνωρίζοντας και το ίδιο τα πραγματικά κενά και το ΑΣΕΠ μάλλον σκέφτεται πόσα λεφτά θα μας ζητήσει (πέρσι 30 ευρώ) για να αναβαθμίσει την τεχνική του υποστήριξη.Αυτή η κατάσταση δεν πάει άλλο.Απαιτούμε ü Μαζικούς διορισμούς στο δημόσιο σχολείο με βάση το έτος λήψης πτυχίου. ü Έγκαιρη ανακοίνωση της ύλης και της προκήρυξης του ΑΣΕΠü Ύλη βασισμένη στο γνωστικό αντικείμενο του κάθε κλάδου και τα σχολικά βιβλία. Καμιά αλλαγή στις υπάρχουσες Π.Ε.ü Αναγνώριση του δικαιώματός μας για αναβαθμολόγηση και διόρθωση βαθμολογίας. Σε περίπτωση που το γραπτό πάει σε τρίτο βαθμολογητή, εκείνος να μη γνωρίζει τη βαθμολογία των άλλων δύο.
Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2008
Δεν έχουν στον ήλιο μοίρα!
«Ποιος έχει το δικαίωμα να στερεί τον ήλιο από αυτά τα παιδιά;». Στο αγωνιώδες ερώτημα καθηγήτριας του Διαπολιτισμικού Γυμνασίου Ευόσμου συμπυκνώνεται η αγανάκτηση γονέων, μαθητών και καθηγητών για την όπως όπως μετατροπή του υπογείου σε αίθουσες διδασκαλίας. Κάτω από παραθυράκια - φεγγίτες, που αφήνουν ελάχιστο φυσικό φως να περνά στις αίθουσες, και δίπλα σε σωλήνες της αποχέτευσης περίπου 150 μαθητές παρακολουθούν εναλλάξ μαθήματα στο υπόγειο του νεόδμητου, κατά τα άλλα, διδακτηρίου. O αντιδήμαρχος Παιδείας του Ευόσμου κάνει λόγο για «λύσεις απελπισίας», ενώ κάλεσε τον υφυπουργό Παιδείας, Ανδρέα Λυκουρέντζο, να έρθει στη δυτική Θεσσαλονίκη «για να δει τα χάλια των σχολείων».
«Κάνουμε το σταυρό μας»
Βλέποντας κανείς το Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Ευόσμου, που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Κολοκοτρώνη και Ερωτοκρίτου, ενδέχεται να εντυπωσιαστεί, διότι το κτίριο είναι καινούργιο. Δεν μπορεί να φανταστεί όμως ότι πίσω από τα μικρά παραθυράκια, που σχεδόν εφάπτονται στη γη, κρύβονται δεκάδες παιδικές ψυχές. Παρακολουθούν μαθήματα στο υπόγειο, όπου οι ηλεκτρικές λάμπες ανάβουν από τις 8 το πρωί. Το φυσικό φως είναι ελάχιστο, καθώς δεν προοριζόταν, σε καμία περίπτωση, για να χρησιμοποιηθεί για διδασκαλία.
«Oι συνθήκες είναι απαράδεκτες. Δεν υπάρχει εξαερισμός. Σε περίπτωση πυρκαγιάς ή σεισμού δεν υπάρχει έξοδος (εκτός από τις σκάλες που οδηγούν στο ισόγειο). Κάνουμε το σταυρό μας πριν μπούμε για μάθημα», αναφέρει η υποδιευθύντρια του σχολείου, Βαΐτσα Μωυσιάδου.
Σε όλα αυτά έρχονται να προστεθούν και οι διαμαρτυρίες της σχολικής κοινότητας για την κακή ποιότητα του μωσαϊκού στο υπόγειο, που έχει ως αποτέλεσμα να αιωρείται σκόνη. «Oρισμένα παιδιά έχουν και αλλεργίες. Χρειάζεται οπωσδήποτε σύστημα εξαερισμού», λέει ο πρόεδρος του 15μελούς μαθητικού συμβουλίου, Δημήτρης Κοσαξής, ενώ ο αντιπρόεδρος του 15μελούς, Γιώργος Κερεμίδης, προσθέτει τη δική του μαρτυρία για τη σκόνη: «Μερικές φορές, μετά τη γυμναστική, όταν έμπαινα στην αίθουσα του υπογείου ανέπνεα με δυσκολία».
Αίθουσες με... γυψοσανίδες
Το διδακτήριο παραδόθηκε το Νοέμβριο του 2006 για να στεγάσει 300-350 μαθητές και σήμερα στοιβάζονται 457, εκ των οποίων 100 είναι αλλοδαποί και παλιννοστήσαντες λόγω της εκρηκτικής οικιστικής ανάπτυξης στην περιοχή.
«Από τις αρχές του τρέχοντος σχολικού έτους χωρίστηκαν με γυψοσανίδες οι αίθουσες διδασκαλίας από το δήμο. Επρόκειτο να ξεκινήσουν κάποιες εργασίες για να βελτιωθεί η κατάσταση το Σεπτέμβριο ή τα Χριστούγεννα, αλλά μέχρι σήμερα δεν έγινε τίποτα», δηλώνει στον «Α» ο αντιπρόεδρος του Συλλόγου Γονέων του σχολείου, Θρασύβουλος Τσαρές.
Τραγική χαρακτηρίζει την κατάσταση και ο διευθυντής του Διαπολιτισμικού Γυμνασίου Ευόσμου, Αναστάσιος Τοκμακίδης, ο οποίος τονίζει ότι τα προβλήματα συσσωρεύονται. «Θέλουμε να βοηθήσουμε το δήμο, αλλά πρέπει να ληφθούν δραστικά μέτρα. Είμαστε εγκαταλειμμένοι από όλους. Ακόμη και για τα διοικητικά θέματα έχουμε δύο ηλεκτρονικούς υπολογιστές», συμπληρώνει.
Τα προβλήματα όμως δεν περιορίζονται μόνο στην έλλειψη φυσικού φωτισμού, στην αιωρούμενη σκόνη και στις εξόδους διαφυγής. Στις αίθουσες του υπογείου είναι εμφανείς και οι σωλήνες της αποχέτευσης. Oταν χρησιμοποιεί κάποιος τις τουαλέτες του ισογείου και το καζανάκι δημιουργείται θόρυβος στις υπόγειες αίθουσες, εν ώρα μαθήματος, από τη ροή του νερού μέσα στις σωληνώσεις.
Παράλληλα, ένα μέρος του εξοπλισμού έχει καλυφθεί από τους γονείς, οι οποίοι έβαλαν το... χέρι στην τσέπη. «Εχουν προμηθεύσει το σχολείο μας με έναν Η/Υ, χάρτες, προτζέκτορα, ηχεία και εξοπλισμό για τα εργαστήρια», εξηγεί η υποδιευθύντρια Αριάδνη Κάτζικα, υπενθυμίζοντας ότι τα νέα σχολικά βιβλία συνοδεύονται από οπτικοακουστικό υλικό.
Στη μικρή αίθουσα των καθηγητών καθημερινά προσπαθούν να κάνουν τη δουλειά τους οι 57 διδάσκοντες. «Περιμένουμε να σηκωθεί κάποιος για να καθίσουμε», σημειώνει καθηγήτρια του Διαπολιτισμικού.
«Κάνουμε το σταυρό μας»
Βλέποντας κανείς το Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Ευόσμου, που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Κολοκοτρώνη και Ερωτοκρίτου, ενδέχεται να εντυπωσιαστεί, διότι το κτίριο είναι καινούργιο. Δεν μπορεί να φανταστεί όμως ότι πίσω από τα μικρά παραθυράκια, που σχεδόν εφάπτονται στη γη, κρύβονται δεκάδες παιδικές ψυχές. Παρακολουθούν μαθήματα στο υπόγειο, όπου οι ηλεκτρικές λάμπες ανάβουν από τις 8 το πρωί. Το φυσικό φως είναι ελάχιστο, καθώς δεν προοριζόταν, σε καμία περίπτωση, για να χρησιμοποιηθεί για διδασκαλία.
«Oι συνθήκες είναι απαράδεκτες. Δεν υπάρχει εξαερισμός. Σε περίπτωση πυρκαγιάς ή σεισμού δεν υπάρχει έξοδος (εκτός από τις σκάλες που οδηγούν στο ισόγειο). Κάνουμε το σταυρό μας πριν μπούμε για μάθημα», αναφέρει η υποδιευθύντρια του σχολείου, Βαΐτσα Μωυσιάδου.
Σε όλα αυτά έρχονται να προστεθούν και οι διαμαρτυρίες της σχολικής κοινότητας για την κακή ποιότητα του μωσαϊκού στο υπόγειο, που έχει ως αποτέλεσμα να αιωρείται σκόνη. «Oρισμένα παιδιά έχουν και αλλεργίες. Χρειάζεται οπωσδήποτε σύστημα εξαερισμού», λέει ο πρόεδρος του 15μελούς μαθητικού συμβουλίου, Δημήτρης Κοσαξής, ενώ ο αντιπρόεδρος του 15μελούς, Γιώργος Κερεμίδης, προσθέτει τη δική του μαρτυρία για τη σκόνη: «Μερικές φορές, μετά τη γυμναστική, όταν έμπαινα στην αίθουσα του υπογείου ανέπνεα με δυσκολία».
Αίθουσες με... γυψοσανίδες
Το διδακτήριο παραδόθηκε το Νοέμβριο του 2006 για να στεγάσει 300-350 μαθητές και σήμερα στοιβάζονται 457, εκ των οποίων 100 είναι αλλοδαποί και παλιννοστήσαντες λόγω της εκρηκτικής οικιστικής ανάπτυξης στην περιοχή.
«Από τις αρχές του τρέχοντος σχολικού έτους χωρίστηκαν με γυψοσανίδες οι αίθουσες διδασκαλίας από το δήμο. Επρόκειτο να ξεκινήσουν κάποιες εργασίες για να βελτιωθεί η κατάσταση το Σεπτέμβριο ή τα Χριστούγεννα, αλλά μέχρι σήμερα δεν έγινε τίποτα», δηλώνει στον «Α» ο αντιπρόεδρος του Συλλόγου Γονέων του σχολείου, Θρασύβουλος Τσαρές.
Τραγική χαρακτηρίζει την κατάσταση και ο διευθυντής του Διαπολιτισμικού Γυμνασίου Ευόσμου, Αναστάσιος Τοκμακίδης, ο οποίος τονίζει ότι τα προβλήματα συσσωρεύονται. «Θέλουμε να βοηθήσουμε το δήμο, αλλά πρέπει να ληφθούν δραστικά μέτρα. Είμαστε εγκαταλειμμένοι από όλους. Ακόμη και για τα διοικητικά θέματα έχουμε δύο ηλεκτρονικούς υπολογιστές», συμπληρώνει.
Τα προβλήματα όμως δεν περιορίζονται μόνο στην έλλειψη φυσικού φωτισμού, στην αιωρούμενη σκόνη και στις εξόδους διαφυγής. Στις αίθουσες του υπογείου είναι εμφανείς και οι σωλήνες της αποχέτευσης. Oταν χρησιμοποιεί κάποιος τις τουαλέτες του ισογείου και το καζανάκι δημιουργείται θόρυβος στις υπόγειες αίθουσες, εν ώρα μαθήματος, από τη ροή του νερού μέσα στις σωληνώσεις.
Παράλληλα, ένα μέρος του εξοπλισμού έχει καλυφθεί από τους γονείς, οι οποίοι έβαλαν το... χέρι στην τσέπη. «Εχουν προμηθεύσει το σχολείο μας με έναν Η/Υ, χάρτες, προτζέκτορα, ηχεία και εξοπλισμό για τα εργαστήρια», εξηγεί η υποδιευθύντρια Αριάδνη Κάτζικα, υπενθυμίζοντας ότι τα νέα σχολικά βιβλία συνοδεύονται από οπτικοακουστικό υλικό.
Στη μικρή αίθουσα των καθηγητών καθημερινά προσπαθούν να κάνουν τη δουλειά τους οι 57 διδάσκοντες. «Περιμένουμε να σηκωθεί κάποιος για να καθίσουμε», σημειώνει καθηγήτρια του Διαπολιτισμικού.