Το υπουργείο θυμήθηκε αίφνης την
Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη και την Ενισχυτική Διδασκαλία. Άλλωστε κατά δήλωση
του υφυπουργού «είναι μεταξύ των πολιτικών επιλογών του Υπουργείου να
στηριχθεί η Κοινωνική Πολιτική, η κοινωνική ταυτότητα του Υπουργείου…». Η φιλανθρωπία περισσεύει στο υπουργείο
για τους μαθητές που δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα του
σχολείου.
Βέβαια
πώς να μην δυσκολεύονται οι μαθητές, αφού η εκάστοτε πολιτική ηγεσία του
υπουργείου εντατικοποιούσε τους ρυθμούς του σχολείου και φόρτωνε με ύλη τα
μαθήματα. Τα τελευταία χρόνια οι μνημονιακές κυβερνήσεις αποψιλώνουν
συστηματικά τα σχολεία από βιβλία, εκπαιδευτικούς και προσεχώς από μαθητές.
Η νέα ΠΔΣ
και ΕΔ δεν προβλέπει ούτε μία πρόσληψη εκπαιδευτικού αλλά και κριτήρια επιλογής για την συμμετοχή
των μαθητών στα τμήματα «…Κατόπιν ο
Δ/ντής Δ.Δ.Ε και το ΠΥΣΔΕ, αφού έχουν καλυφθεί οι ανάγκες του πρωινού προγράμματος, εγκρίνουν ΚΕΝΤΡΑ
ΠΡΟΣΘΕΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ με τον αντίστοιχο αριθμό τμημάτων ανά μάθημα,
ανάλογα με:
1) το διαθέσιμο
εκπαιδευτικό προσωπικό και
2) τις προτάσεις
για τον αριθμό μαθητών, των συλλόγων διδασκόντων των λυκείων της Διεύθυνσης. Σε
περίπτωση που ο αριθμός τμημάτων υπολείπεται των αιτήσεων, οι μαθητές
επιλέγονται από το Δ/ντή Δ.Δ.Ε και το ΠΥΣΔΕ με παιδαγωγικά και κοινωνικά
κριτήρια, σε συνεργασία με τους αρμόδιους σχολικούς συμβούλους…»
Είναι σαφές πως το υπουργείο προσπαθεί να
δημιουργήσει μια ψεύτικη εικόνα για την πραγματικότητα που έχει δημιουργήσει με
την πολιτική των περικοπών και των απολύσεων. Στην καθομιλουμένη αυτή η τακτική
λέγεται λίφτινγκ. Το γερασμένο και αποκρουστικό πρόσωπο της πολιτικής του
υπουργείου το ζουν καθημερινά οι μαθητές με τους είκοσι εννιά (!!) συμμαθητές
τους στο τμήμα, με το λειψό καθημερινό πρόγραμμα λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών
και την απουσία μετακίνησης από και προς το σχολείο. Το ζουν καθημερινά οι
γονείς που στέλνουν τα παιδιά τους υποσιτισμένα στο σχολείο, που πληρώνουν τα
υλικά της χειροτεχνίας. Το ζουν καθημερινά οι εκπαιδευτικοί με μισθούς πείνας,
χωρίς βιβλία, βιαίως μετατιθέμενοι έως και δυνάμει απολυμένοι.
Δεν
χρειαζόμαστε την φιλανθρωπία σας κύριε υφυπουργέ. Η ΠΔΣ και η ΕΔ για όλους εμάς
τους άμεσα εμπλεκόμενους με το διδακτικό έργο είναι ανάγκη και όχι φιλανθρωπία.
Είναι όρος επιβίωσης για τους μαθητές μας και τους γονείς τους, και στην
επιβίωση δεν υπάρχουν «..παιδαγωγικά και
κοινωνικά κριτήρια..».
Διεκδικούμε:
·
Άμεση έναρξη όλων των αντισταθμιστικών
εκπαιδευτικών προγραμμάτων ΠΔΣ και ΔΕ χωρίς όρους και προϋποθέσεις για όλους
τους μαθητές
·
Άμεση κάλυψη όλων των κενών στα σχολεία με
μόνιμους διορισμούς
·
Μείωση των μαθητών ανά τμήμα
ΠΔΣ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ:
ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ:
ΙΣΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ:
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ
ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ