Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2008

alfavita.gr: Νοέμβριο ή Δεκέμβριο 2008 ο Διαγωνισμός των Εκπαιδευτικών

Τι θα γίνει με την εξεταστέα ύλη

Τι θα γίνει με την ειδικότητα Πληροφορικής και τις Τεχνικές ειδικότητες





Το Νοέμβριο ή το Δεκέμβριο του 2008 σχεδιάζει το ΑΣΕΠ να πραγματοποιήσει τον 6ο στη σειρά διαγωνισμό των εκπαιδευτικών. Ωστόσο, επειδή το ΑΣΕΠ έχει μέσα στο 2008 να πραγματοποιήσει δυο ακόμη μεγάλους διαγωνισμούς (Τεστ Γνώσεων και Δεξιοτήτων και Διαγωνισμός Υπουργείου Οικονομικών) στους οποίους αναμένεται να πάρουν μέρος δεκάδες χιλιάδες υποψήφιοι, υπάρχει μικρή πιθανότητα ο διαγωνισμός των εκπαιδευτικών να πραγματοποιηθεί τον Ιανουάριο του 2009.

Σύμφωνα με πληροφορίες το ΥΠΕΠΘ μετά από πιέσεις χιλιάδων ενδιαφερομένων που έφτασαν μέχρι τη Βουλή ( επερωτήσεις Βουλευτών) σκέφτεται να δώσει μέσα στον Φεβρουάριο το «πράσινο φως» στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο για την επεξεργασία της εξεταστέας ύλης έτσι ώστε να μπορεί να την ανακοινώσει την Άνοιξη αρκετά πριν από την Προκήρυξη του διαγωνισμού η οποία προϋποθέτει και στοιχεία που αφορούν

αφενός τις ειδικότητες που θα πάρουν μέρος στον διαγωνισμό και αφετέρου τον αριθμό των εκπαιδευτικών που θα διοριστούν.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ

Σε επικοινωνία που είχε η alfavita με τον Πρόεδρο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου κ. Βλάχο έγινε σαφές ότι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο αφενός είναι έτοιμο να κινήσει αμέσως τις διαδικασίες για την εξεταστέα ύλη μόλις πάρει την εντολή από το ΥΠΕΠΘ και αφετέρου θεωρεί λογικό ότι δεν πρέπει να υπάρξουν διαφοροποιήσεις στην εξεταστέα ύλη τέτοιες που θα ανατρέπουν την προετοιμασία που ήδη κάνουν χιλιάδες υποψήφιοι.

Ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠ κ. Βέης έχει επισημάνει την δυσκολία που αντιμετωπίζει το ΑΣΕΠ στην εύρεση των κατάλληλων θεμάτων στο μάθημα των παιδαγωγικών και έχει εκφράσει τη διαπίστωση ότι το πρόγραμμα των φιλολόγων είναι αρκετά "φορτωμένο", κυρίως λόγω των πολλών μαθημάτων και του μεγάλου όγκου εξεταστέας ύλης σε μαθήματα όπως η ιστορία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕΡΟΣ

Σύμφωνα με πληροφορίες στο ΥΠΕΠΘ έχει ήδη συσταθεί επιτροπή για τη μελέτη των κενών και αναμένεται μέσα στο Μάιο να έχει διαμορφωθεί ο αριθμός των προσλήψεων για τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Όσον αφορά στις ειδικότητες, δεν υπάρχει μια σαφή δέσμευση ακόμη για τον κλάδο της Πληροφορικής και για τις Τεχνικές ειδικότητες, ωστόσο, από τη μεριά παραγόντων του ΥΠΕΠΘ αφήνεται να εννοηθεί ότι στο νέο διαγωνισμό δεν θα απουσιάζουν.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

Σύμφωνα με στοιχεία που υπάρχουν στη διάθεση της Πανελλήνιας Ένωσης Αδιόριστων Εκπαιδευτικών (ΠΕΑΕ) στον προηγούμενο διαγωνισμό υπήρχαν προβλήματα που αφορούσαν:

1.

Ερωτήσεις εκτός ύλης
2.

Ερωτήσεις που οι απαντήσεις οι οποίες δόθηκαν από τον ΑΣΕΠ ελέγχονται
3.

Υποψήφιοι που παρουσιάζονται στους δυο τελευταίους διαγωνισμούς με διαφορετικό βαθμό πτυχίου. Στο σημείο αυτό υπάρχει και ένα άλλο σοβαρό ζήτημα. Το ΑΣΕΠ βεβαίως έχει την ευθύνη του ελέγχου του βαθμού του πτυχίου στους διοριστέους. Ωστόσο ο έλεγχος του βαθμού πτυχίου των επιτυχόντων αλλά μη διοριστέων μέρος των οποίων προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι είναι ευθύνη του ΥΠΕΠΘ και δεν είναι σαφές εάν υπάρχει έλεγχος.
4.

Υπάρχει επώνυμη καταγγελία που φανερώνει ότι η λειτουργία του σκάνερ, στη διαδικασία της διόρθωσης των ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής, δεν είναι πάντα επιτυχής. Το ΑΣΕΠ οφείλει να βρει τον τρόπο να μην δημιουργείται το παραμικρό πρόβλημα στο θέμα αυτό.
5.

Υπάρχουν επώνυμες καταγγελίες πολλών εκπαιδευτικών που πήραν μέρος στον τελευταίο διαγωνισμό και είδαν μετά τα γραπτά τους ότι δεν υπήρχε κανένα σημείο διόρθωσης (ιδιαίτερα στη διδακτική). Παράλληλα το ζήτημα της διαφοράς βαθμολογίας των δυο βαθμολογητών παρουσιάζεται σε αρκετές περιπτώσεις πολύ αυξημένο γεγονός που δημιουργεί προβλήματα και ερωτηματικά.



Τα περισσότερα από αυτά τα ζητήματα είναι σε γνώση των υπηρεσιών του ΑΣΕΠ που σχετίζονται με το διαγωνισμό των εκπαιδευτικών. Αυτό που απομένει είναι να παρθούν μέτρα έτσι ώστε τα φαινόμενα να μην επαναληφθούν
 
Copyright 2009 Π.Ε.Α.Ε.. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan