Τρίτη 15 Ιουλίου 2008

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΩΡΟΜΙΣΘΙΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ

Είμαι μια κλασική περίπτωση αδιόριστης φιλολόγου, "επιτυχούσης μη διοριστέας'' σύμφωνα με τις αποφάσεις του υπουργείου, που όχι μόνο δεν ξέρω αν θα ξαναδώσω ΑΣΕΠ αλλά καταριέμαι την ώρα που αποφάσισα να ακολουθήσω αυτό τον κλάδο. Ο λόγος; ο εξευτελιστικός θεσμός του ωρομισθίου(οι λόγοι γνωστοί σε όλους μας). Η αφορμή; η αντίστοιχη εμπειρία μου σε δημόσιο σχολείο της επαρχίας. Για να μην τα πολυλογώ, αφού εργάστηκα εκεί μόνο τέσσερεις μήνες (Μάρτιο-Ιούνιο)πήρα σχεδόν 300 ευρώ συνολικά, δίνοντας άλλα τόσα στο ΙΚΑ και αφού μοιράστηκα τις ώρες με ''συνάδελφο'' με τον οποίο κόντεψα να σκοτωθώ γιατί υπέγραψε ερήμην μου ώρες που δεν δικαιούταν βάσει του πίνακα κατάταξης(με λίγα λόγια έζησα την επαρχία για τα καλά) βρέθηκε η ώρα που πήγα στον αρμόδιο διευθυντή δευτεροβάθμιας για τις τυπικές υπογραφές. Ο ''κύριος'' αυτός, λες και με ήξερε κι απο χθες έκανε προσωπικά σχόλια για τη δουλειά μου στο συγκεκριμένο σχολείο (''στην τάξη γινόταν η ώρα του παιδιού'', μου είπε) και ανέφερε με επιθετικό τόνο οτι θα με είχε απολύσει (!!!) αλλά με λυπήθηκε(!!!). Αισθάνθηκα τη γη να φεύγει απο τα πόδια μου. Φανταστείτε οτι δεν είμαι νεα στη διδασκαλία (στην ιδιωτική εκπαίδευση) και τα σχόλια των ανωτέρων μου είναι άριστα. Ακόμη κι αν ως νέα συνάδελφος δεν μπόρεσα στις αρχές να επιβάλλω την τάξη δεν είχε κανένα δικαίωμα να με προσβάλλει με τέτοιο τρόπο.Άφήστε που δεν έχει δικαίωμα να με απολύσει! Να σημειώσω οτι ο κύριος είναι σύζυγος της συναδέλφου που αντικαθιστούσα, η οποία, αν και 12 χρόνια στην εκπαίδευση, δεν μπορούσε με τίποτα να βάλει σε τάξη το ομολογουμένως ζωηρότατο τμήμα του Λυκείου. Επίσης, να προσθέσω οτι στην επαρχία οι πελατειακές σχέσεις και τα ρουσφετιλίκια είναι καθεστώς. Και περνάω στην αντεπίθεση. Το πτυχίο μου όχι μόνο δεν είναι κατώτερο αλλά και ανώτερο όλων αυτών που διορίζονταν αμέσως μόλις τελείωναν τη σχολή τους και θεωρούν την τάξη τσιφλίκι τους (δεν μιλώ για όλους), χιμώντας να κατασπαράξουν νέους συναδέλφους που τους χαλάνε την πιάτσα. Θέλω, λοιπόν, να εκφράσω την αγανάκτηση μου απέναντι στους τσιφλικάδες της εκπαίδευσης που τα έβαλαν με μια νέα κοπέλα απαιτώντας να βγάλει την ύλη μέσα σε δυο ουσιαστικά μήνες και παράλληλα να επιβληθεί σε ένα τμήμα που έχει αλλάξει τρεις ήδη καθηγητές και τα έχει χαμένα(αυτή είναι η δική μου εκδοχή για το "χειρότερο" τμήμα).Αίσχος!!! Αν επρεπε να απολυθώ για λόγους συμπεριφοράς τότε απαιτώ να πάνε μέσα όλοι αυτοί οι *αλήτες που παίρνουν το χιλιοπεντακοσάρι τους και κάνουν ιδιαίτερα μέσα στα σχολεία, εκβιάζοντας τα παιδιά και τους γονείς τους. * Είδαν άλλα τόσα τα μάτια μου σε αυτό το σχολείο και τον τόπο όπου ο κάθε βλαχοδήμαρχος λύνει και δένει. Ας βάλουμε, εμείς οι λίγοι που πονάμε πάνω απο όλα τα παιδιά, ένα τέλος σε αυτή την κοροιδία. *ΚΑΝΕΙΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΣ!!!*
 
Copyright 2009 Π.Ε.Α.Ε.. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan