Δευτέρα, 16 Μαΐου 2011

ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Είμαστε το μισό του φεγγαριού. Είμαστε οι μισοί εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Είμαστε η σκοτεινή πλευρά του φεγγαριου. 10 χρόνια αναπληρωτές. Ποτέ, κανένας από εμάς, δεν διορίστηκε. Κάθε χρόνο καλύπτουμε κενά, προσωρινά...

Μετά από κινητοποιήσεις και πιέσεις μας μάς «έταξαν» ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής και 500 θέσεις διορισμών. Για τα κενά που τόσα χρόνια καλύπτουμε ως συμβασιούχοι. Το πιστέψαμε. Είδαμε και την απόφαση για την ύλη του ΑΣΕΠ. Ξεκινήσαμε και να αγοράζουμε βιβλία, σημειώσεις, να διαβάζουμε. Αλλά έχει έρθει το Μνημόνιο. Το Μνημόσυνο. Τώρα μας λένε «ένας προς δέκα θα προσληφθεί» και αν...

Δεν θα κλάψουμε το νεκρό. Δεν θα παραιτηθούμε από τα δικαιώματα μας. Δεν θα το βάλουμε κάτω. Αυτό θέλουν. Να νιώθουμε αδύναμοι. Να κλαίμε τη «μοίρα» μας την άτυχη...

ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, 18 ΚΑΙ 19 ΜΑΪΟΥ.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΤΕΤΑΡΤΗ 18 ΜΑΪΟΥ ΣΤΙΣ 11.00,

ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ (ΣΤΙΣ 16.00) ΣΕ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΔΟΕ.

Ζητάμε από όλους τους εκπαιδευτικούς, αδιόριστους και μόνιμους, να μας συμπαρασταθούν. Ο μηδενισμός των διορισμών σημαίνει ανεργία ή ελαστική απασχόληση για τους αδιόριστους (με ΕΣΠΑ ή χωρίς) και πληθωρικά τμήματα (και ωράρια) χωρίς υποστήριξη για τους μόνιμους. Σημαίνει ουσιαστικά υποβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου.

Ζητάμε από τους γονείς των μαθητών μας, τις οργανώσεις που αφορούν παιδιά με αναπηρία, να μας στηρίξουν. Για πολύ καιρό, εργαζόμενοι και γονείς, πορευόμαστε μόνοι. Και με δική μας ευθύνη, των εκπαιδευτικών...

Ζητάμε από την εκπαιδευτική κοινότητα να μην το βάλει κάτω. Στη «νέα εποχή» που ζούμε, ο αγώνας (για μια καλύτερη Ειδική Αγωγή, για μια καλύτερη Παιδεία, για μια καλύτερη Κοινωνία) μόλις ξεκινάει...

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Ακολουθεί το αναλυτικό Πλαίσιο Αιτημάτων μας

ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ

n Καμία περικοπή στη Δημόσια Χρηματοδότηση της Ειδικής Αγωγής και της Εκπαίδευσης γενικότερα. Ο ευαίσθητος χώρος της Ειδικής Αγωγής δεν αντέχει περικοπές. Ζητάμε οικονομική στήριξη (και όχι κλείσιμο) των Ειδικών Σχολείων, των Τμημάτων Ένταξης και των λοιπών δομών της ΕΑΕ. Είμαστε αντίθετοι με το κλείσιμο σχολικών δομών στο βωμό λογιστικών υπολογισμών.

Ζητάμε την έγκαιρη στελέχωση (αρχή της χρονιάς) των δομών ΕΑΕ με εξειδικευμένο προσωπικό, παιδαγωγικό υλικό.

n Προώθηση της Συνεκπαίδευσης/Ένταξης των μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στη Γενική Εκπαίδευση με τον καθορισμό οργανικής θέσης εκπαιδευτικού Ειδικής Αγωγής και συναφών ειδικοτήτων (κοινωνικός λειτουργός, σχολικός ψυχολόγος, βοηθητικό προσωπικό κτλ.) σε κάθε Γενικό Σχολείο. Ζητάμε τη δημιουργία Τμημάτων Ένταξης και την προώθηση της Παράλληλης Στήριξης. Να αποσαφηνίσει το Υπουργείο στους φορείς της Ειδικής Αγωγής το πως εννοεί και θέλει να προωθήσει τη Συνεκπαίδευση/Ένταξη στη χώρα μας.

n Σταθερή και Αξιοπρεπή Εργασία όλων των εκπαιδευτικών.

Το πρόβλημα της αδιοριστίας αγγίζει όλους τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς και εκπορεύεται από το πάγωμα των διορισμών και στην Παιδεία. Ειδικά στο χώρο της Ειδικής Αγωγής, η πολιτική της ελαστικής εργασίας ισχύει πολύ πριν τον ερχομό του Μνημονίου. Γι’ αυτό λέμε ΟΧΙ σε μια νέα δεκαετία ομηρίας στην «αναπλήρωση».

Ζητάμε την άμεση διεξαγωγή του ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής (ο οποίος είχε αποφασιστεί από την Πολιτεία με το σύστημα 60-40) και Μαζικούς Διορισμούς για το πλήθος των κενών στην Ειδική Αγωγή και την εκπαίδευση γενικά. Αυτή τη στιγμή οι διορισμοί μπορούν να γίνουν και μόνο με την προϋπηρεσία, αφού εκατοντάδες εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής έχουν συμπληρώσει 24 και 30 και 40 και 70 μήνες προϋπηρεσία!

Επίσης, ζητάμε ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ (μεταθέσεις, αποσπάσεις, τοποθετήσεις) ΙΔΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ για τους εκπαιδευτικούς Γενικής Αγώγης.

Λέμε ΟΧΙ στα ξεχωριστά κριτήρια μετάθεσης-απόσπασης για την Ειδική Αγωγή (βλ. πρόταση ομάδας εργασίας για μεταθέσεις-αποσπάσεις σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ).

Ζητάμε «καθαρούς» πίνακες αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής με βάση τον κλάδο και την προϋπηρεσία.

Όχι στους διπλοεγγεγραμμένους αναπληρωτές (και στην ειδική, και στη γενική αγωγή).

Όχι στην πριμοδότηση των σεμιναρίων, μεταπτυχιακών, διδακτορικών εις βάρος της προϋπηρεσίας.

ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Ο,ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.

n Αύξηση του αριθμού των ΚΕΔΔΥ – Προσλήψεις Προσωπικού, για να μειωθούν οι καθυστερήσεις στην έκδοση διαγνώσεων και να υποστηριχθούν πραγματικά οι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής, οι μαθητές και οι γονείς.

n Η Πολιτεία να καταργήσει και να μην υποστηρίζει τη βιομηχανία «προσόντων» στην Ειδική Αγωγή.

Να καταργηθούν με Υπουργική Απόφαση τα σεμινάρια 400 ωρών της «ντροπής» που εξακολουθούν να γίνονται (έναντι μεγάλης αμοιβής) από Πανεπιστήμια της χώρας.

Τα «σεμινάρια» παίζουν ακόμα ρόλο στις προσλήψεις αναπληρωτών και σε υπηρεσιακές μεταβολές π.χ. μεταθέσεις (βλ. σχετική πρόταση για αλλαγή των κριτηρίων μεταθέσεων-αποσπάσεων στις ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΔΥ). Όσον αφορά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και την εκεί έλλειψη εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής, να ισχύσει η ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΔΟΜΗ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ [Στα διδασκαλεία δημοτικής εκπαίδευσης του ν.2327/1995 (ΦΕΚ 156 Α΄) μπορούν να εκπονούνται προγράμματα διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ για εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης] (ν.3699/2008, αρ. 25, παρ. 3).

β) τα «επιμορφωτικά» προγράμματα ΕΣΠΑ, που γίνονται στο όνομα της έλλειψης εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής (οι οποίοι υπάρχουν αλλά δεν διορίζονται), να μην αποτελέσουν προσόν πρόσληψης/διορισμού/μετάθεσης στην Ειδική Αγωγή. Μ’ αυτόν τον τρόπο καταργείται ο βασικός τίτλος σπουδών στην Ειδική Αγωγή, καθώς και πάσα έννοια δικαίου, αφού ο οποιοσδήποτε θα μπορεί να «επιμορφώνεται» για κάποιες «ώρες» και να αλλάζει κλάδο!! Πρόκειται για εφαρμογή που μαζί με τα «σεμινάρια» ανοίγει τους Ασκούς της Κατάργησης κάθε κλάδου της εκπαίδευσης!

Ζητάμε να σταματήσει τώρα το πρόγραμμα ΕΣΠΑ, που ελαστικοποιεί τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών και παραδίδει κομμάτι της Υποχρέωσης του Κράτους (βάση των ίδιων των νόμων) σε προσωρινά ευρωπαϊκά προγράμματα/κονδύλια.

Κάθε Στελέχωση της Δημόσιας Εκπαίδευσης να γίνεται με χρήματα του τακτικού κρατικού προϋπολογισμού και όχι με χρήματα που αποδίδονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση για κατάρτιση (και όχι για μισθοδοσία).

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

 
Copyright 2009 Π.Ε.Α.Ε.. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan