Μετά την άκρως επιτυχημένη και ουσιώδη παράσταση διαμαρτυρίας
των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής προ ημερών και
την επακόλουθη διαμαρτυρία γονέων μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ο
υπουργός έμαθε πως στις αρμοδιότητές του εμπίπτει και η Ειδική Αγωγή, αφού
μέχρι τότε η στάση του πρόδιδε άγνοια ή αδιαφορία.
Φρόντισε άμεσα να καλύψει τη χηρεύουσα θέση του Διευθυντή
Ειδικής Αγωγής, δίνοντας το χρίσμα στον κύριο Λολίτσα. Για να μην
αοριστολογούμε, αναφέρουμε πως στη διάρκεια που υπήρχε το κενό στη θέση του
Διευθυντή συνταξιοδοτήσεως ένεκα, ο κύριος Αλεβίζος συνέχιζε να δίνει οδηγίες
σε ΠΥΣΠΕ, παρότι δεν είχε καμία αρμοδιότητα! Τι κάνει ένας συνταξιούχος για να
σκοτώνει τα πρωινά του… Πρώτη σημαντική επιτυχία της διαμαρτυρίας, λοιπόν.
Στη συνέχεια, ο υπουργός αναφέρθηκε στους φετινούς
διορισμούς. Εκφράζοντας αστείες προφάσεις, εμφανώς για να καλύψει τις αμαρτίες,
Μίλησε ψευδώς για διάστημα 7 ημερών για τις ενστάσεις, όταν γνωρίζει πολύ καλά
πως για τις ενστάσεις στην ειδική δόθηκε διάστημα 3 ημερών! Οπότε το επιχείρημα
καταρρίπτεται πανηγυρικά. Ωστόσο, άλλο
είναι που μας εξοργίζει. Ο υπουργός μιλάει για τελειωμένη υπόθεση, διότι βγήκε
να κάνει δηλώσεις την ημέρα που έγινε η πρώτη φάση πρόσληψης δασκάλων! Ένα
λεπτό υπουργέ… Κάτι ξεχάσατε! Η υπόθεση θα ήταν τελειωμένη, αν είχατε προσλάβει
και τις ειδικότητες της Δευτεροβάθμιας και της παράλληλης στήριξης! Σας το
ξαναγράφουμε, της ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ και της παράλληλης στήριξης! Βγήκατε να
επαρθείτε, αλλά ακόμα δεν τα έχετε μάθει καλά τα κατατόπια. Ολοκληρωμένη
θεωρείται μια δουλειά, όταν δεν έχει εκκρεμότητες. Με τη Δευτεροβάθμια
τελειώσατε; Κάνατε προσλήψεις; Οι μαθητές των ΕΕΕΕΚ και των ΣΜΕΑΕ Β’θμιας θα
έχουν εκπαιδευτικούς τη Δευτέρα;
Για το τέλος, όχι η κορυφή αλλά η βάση του προβλήματος, οι
μόνιμοι διορισμοί. Οι εκπαιδευτικοί στην ειδική αγωγή εδώ και πολλά χρόνια
καλύπτουν πάγιες ανάγκες σε πραγματικά κενά. Η αναπλήρωση δεν είναι λύση. Από
τη στιγμή που επαγγέλεστε δομικές αλλαγές, ρήξη με την πραγματικότητα του ‘50
και θα εξασφαλίσετε πόρους, κάντε το αυτονόητο και αναγκαίο:
Κάλυψη των κενών στην Ειδική Αγωγή με μαζικούς μόνιμους
διορισμούς στην Α’θμια και Β’θμια Και για να αποφευχθούν τυχόν παρερμηνείες
αναφερόμαστε αφενός στους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 για την Α’θμια και αφετέρου
στους κλάδους ΠΕ .50 (ΠΕ 02.50, 03.50, κ.ο.κ) για τη Β’θμια.
Δείξτε έτσι την ευαισθησία και την αγωνία σας, αν υπάρχουν.
Όχι για να βολέψετε κάποιους, αλλά για να εξασφαλίσετε σταθερότητα και σιγουριά
κυρίως στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και στους γονείς τους.
Μπορεί κάποιοι από τους μαθητές μας να μην έχουν το δικαίωμα
του εκλέγειν, αλλά έχουν το δικαίωμα του διδάσκεσθαι. Και ο νοών, νοείτω…