Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ


ΠΟΙΟΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΩ…
Να πληρώνω πιο πολλούς φόρους… να παίρνω συνεχώς μικρότερο μισθό κάθε τρίμηνο που δεν θα πιάνονται οι δημοσιονομικοί στόχοι… αν καταφέρω και πάω αναπληρωτής… έστω ωρομίσθιος… να διαβάζω από τώρα για τον επόμενο ΑΣΕΠ, αν, όποτε και εφόσον γίνει … να τρέξω, να χωθώ, να γεμίσω προσόντα… μεταπτυχιακά, σεμινάρια, επιμορφώσεις… να εργάζομαι πιο πολύ, πιο πολλές ώρες… με περισσότερους μαθητές στην τάξη… και να προσέχω μην αρρωστήσω πάνω από 15 μέρες μην τυχόν κι απολυθώ… Θεέ μου φύλαγε… μην σπάσω το πόδι μου… να ’μαι υπάκουος, να μην αντιμιλήσω… στο διευθυντή, το σύμβουλο, τον προϊστάμενο, τον περιφερειάρχη που θα με αξιολογήσουν … θα με φακελώσουν… να φοβάμαι διαρκώς μη με απολύσουν …μη με θέσουν ξαφνικά σε αργία ή διαθεσιμότητα… μη με κατηγορήσει κανείς ανώνυμα και περάσω πειθαρχικό… να με μετακινούν όπου θέλουν, όταν θέλουν… μακάρι έστω να με πάρουν του χρόνου σε σχολείο… παντού θα πάω… αρκεί να ’μαι στους τυχερούς 2.000… δεν μπορεί… να υποκλίνομαι στα πάντα… να κάνω καινοτόμα προγράμματα και να έχω «καλές» πρακτικές μέχρι τα 67 μου… να βρίσκω εγώ τη λύση για το φωτοτυπικό που χάλασε… το πετρέλαιο που τέλειωσε… τους υπολογιστές που θέλουν αναβάθμιση… να κάνω υπερωρίες για 5 ευρώ ή και αμισθί όταν η θέση συναδέλφου μένει κενή… να μη μ’ ακούει κανείς … που να μπλέκω τώρα με συλλόγους και συνελεύσεις… φοβάμαι κιόλας … βγάζουν πουθενά τόσες πορείες… να εδώ μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή μου μπορώ να καταγγείλω τα πάντα… τους λογαριασμούς που μένουν απλήρωτοι… που δανείζομαι κι άλλο, κι άλλο… που έχω αυτόν τον κόμπο τόσα χρόνια στο λαιμό…
Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΩΡΑΕΙ.
ΝΑ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ!
ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ!
-          Καμιά συγχώνευση – κατάργηση τμημάτων, τάξεων και σχολείων. Κανένα σχολείο χωρίς θέρμανση, πλήρης μεταφορά των μαθητών.
-          Δημόσιο δωρεάν, υψηλής ποιότητας, σχολείο που θα μορφώνει όλα τα παιδιά. Κανένας νέος χωρίς απολυτήριο λυκείου. Μείωση των μαθητών ανά τμήμα, πλήρη αντισταθμιστικά προγράμματα.
-          Άμεση κάλυψη όλων των 1.500 τουλάχιστον κενών με μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών. Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί. Πλήρη δικαιώματα και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Απόσυρση της απαράδεκτης εγκυκλίου για τις άδειες των αναπληρωτών.
-          Καμία αύξηση ωραρίου – αξιολόγηση – χειραγώγηση – απόλυση. Όχι στο φθηνό σχολείο της αγοράς και της ημιμάθειας. Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο, γενναία αύξηση των δαπανών για την παιδεία.

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ – ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ – ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ17/2, 17:00, ΣΤΗ ΔΟΕ

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 20/2 ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ – ΕΛΜΕ, ΜΕ ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
 
Copyright 2009 Π.Ε.Α.Ε.. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan