Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΤΙΣ 2/7/08

ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΕΡΓΙΑ
ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΙΑ


Μόνο ως κοροϊδία μπορεί κανείς να εκλάβει την ανακοίνωση των μόνιμων θέσεων που ανακοίνωσε το ΥΠΕΠΘ μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για την επόμενη διετία. Η ανακοίνωση αυτή καταδικάζει χιλιάδες εκπαιδευτικούς στην ανεργία και οδηγεί το δημόσιο σχολείο στην παρακμή. Το ΥΠΕΠΘ τάζει ψίχουλα στους εκπαιδευτικούς, δημιουργεί ρυθμίσεις κοροϊδίας και αδιαφορεί για το πώς το δημόσιο σχολείο θα λειτουργήσει.
Αυτό που φαίνεται ξεκάθαρα είναι ότι προσπαθεί να αντικαταστήσει τους μόνιμους εκπαιδευτικούς με ωρομίσθιους που δεν έχουν μισθολογικά και ασφαλιστικά δικαιώματα, που δουλεύουν απλήρωτοι και εξαρτώμενοι από τα λιγοστά μόρια προϋπηρεσίας που τους προσφέρει, που κάθε καλοκαίρι μένουν άνεργοι και δεν ξέρουν τι τους περιμένει από Σεπτέμβρη. Ταυτόχρονα, δημιουργεί λίστες και κατηγορίες εκπαιδευτικών, «θολούς» τρόπους απόκτησης προϋπηρεσίας και φαινομενικά αντικρουόμενα συμφέροντα, προκειμένου να κρατά τους εκπαιδευτικούς διασπασμένους.
Η πολιτική των ελάχιστων διορισμών, η πολιτική των ζωνών εκπαιδευτικής εγκατάλειψης και των σχολείων που υπολειτουργούν, είναι η πολιτική που οδηγεί τους εκπαιδευτικούς στην ανεργία, τους γονείς και τους μαθητές στην παραπαιδεία και την ιδιωτική εκπαίδευση
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Την ΤΕΤΑΡΤΗ, 2 ΙΟΥΛΙΟΥ, 12.00 συγκεντρωνόμαστε ΟΛΟΙ έξω από το Υπουργείο Παιδείας (προσυγκέντρωση στο σταθμό του ηλεκτρικού τρένου Νερατζιώτισσα).
Κάνουμε το άγχος μας φωνή και τη συλλογικότητα δύναμη!


ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Κυριακή 29 Ιουνίου 2008

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟN ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Αθήνα, 27 Ιουνίου 2008



Νομοθετική Ρύθμιση για τη μονιμοποίηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών


Εκπληρώνεται η δέσμευση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη για οριστική λύση του προβλήματος της πολύχρονης παραμονής των εκπαιδευτικών στους πίνακες αναπληρωτών. Κατατέθηκε χθες για ψήφιση στη Βουλή η νομοθετική ρύθμιση του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων για τη θέσπιση μέγιστου χρόνου παραμονής των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στους Πίνακες Αναπληρωτών. Οι τελικές ρυθμίσεις του νομοσχεδίου, όπως διαμορφώθηκαν μετά από διαβούλευση με την Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών, προβλέπουν τα εξής:

1. Θεσμοθέτηση μέγιστου χρόνου παραμονής στους Πίνακες Αναπληρωτών τα τρία (3) διδακτικά έτη (24 μήνες). Ο εκπαιδευτικός που συμπληρώνει 24 μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας, είναι επιτυχών σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ και διαθέτει παιδαγωγική επάρκεια, για τους κλάδους και ειδικότητες που απαιτείται, διορίζεται στη δημόσια εκπαίδευση.

Πιο συγκεκριμένα,
- οι ειδικότητες Π.Ε. για τις οποίες δεν απαιτείται παιδαγωγική επάρκεια, βάσει του Ν. 1566/1985, για να διοριστούν στη δημόσια εκπαίδευση αρκεί η συμπλήρωση 24 μηνών πραγματικής προϋπηρεσίας και μία επιτυχής συμμετοχή σε οποιονδήποτε διαγωνισμό για εκπαιδευτικούς του ΑΣΕΠ.
- οι ειδικότητες Π.Ε. για τις οποίες απαιτείται παιδαγωγική επάρκεια, βάσει του Ν. 1566/1985, για να διοριστούν στη δημόσια εκπαίδευση αρκεί η συμπλήρωση 24 μηνών πραγματικής προϋπηρεσίας, μία επιτυχής συμμετοχή σε οποιονδήποτε διαγωνισμό για εκπαιδευτικούς του ΑΣΕΠ και ετήσια παιδαγωγική επιμόρφωση στην ΑΣΠΑΙΤΕ.
- οι ειδικότητες Τ.Ε. και Δ.Ε., για τις οποίες δεν προκηρύσσονται θέσεις σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, για να διοριστούν στη δημόσια εκπαίδευση αρκεί η συμπλήρωση 24 μηνών πραγματικής προϋπηρεσίας και η παρακολούθηση τρίμηνης παιδαγωγικής επιμόρφωσης στην ΑΣΠΑΙΤΕ.
- Να σημειωθεί ότι η ρύθμιση αφορά και τον κλάδο ΤΕ16 Μουσικής, αρκεί να έχει καλυφθεί η προϋπόθεση της παιδαγωγικής επάρκειας και μια επιτυχής συμμετοχή σε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ.

Για το σχολικό έτος 2008-2009 θα διοριστούν όλοι οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα έχουν τις παραπάνω προϋποθέσεις.

2. Κατ’ εξαίρεση, και για κοινωνικούς λόγους, οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι συμπληρώνουν την 30-6-2008 τριάντα (30) μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας, ανεξαρτήτως του αν είναι επιτυχόντες ή όχι σε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ, και εφόσον διαθέτουν ή θα αποκτήσουν παιδαγωγική επάρκεια, για τους κλάδους και ειδικότητες που απαιτείται, διορίζονται εντός πενταετίας στη δημόσια εκπαίδευση, σύμφωνα με τις ανάγκες της υπηρεσίας.

3. Όπως ανακοινώθηκε από την ΑΣΠΑΙΤΕ, οι θέσεις αναπληρωτών που θα εισαχθούν στο ΕΠΠΑΙΚ για το έτος 2008-2009 θα είναι 143, για το ετήσιο πρόγραμμα Π.Ε., και αναμένεται ανακοίνωση για το πρόγραμμα τρίμηνης διάρκειας.
4. Στους διορισμούς διατηρείται, και ουδόλως θίγεται, η ποσόστωση 60% από τους πίνακες διοριστέων του ΑΣΕΠ και 40% από τον πίνακα με πραγματική προϋπηρεσία.
5. Οι διορισμοί που θα πραγματοποιηθούν με βάση την παρούσα ρύθμιση είναι επιπλέον του ποσοστού 60% και 40%, σύμφωνα, πάντα, με τις ανάγκες της υπηρεσίας.
6. Κατά τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών προηγούνται όσοι συμπληρώνουν την 30-6-2008 τριάντα (30) μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας, έπονται οι εκπαιδευτικοί που συμπληρώνουν 24 μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας, όπως περιγράφεται παραπάνω, και ακολουθούν οι διορισμοί των ποσοστών 40% και 60%, σύμφωνα με την παράγραφο 7 του άρθρου 9 του Ν. 3391/2005 (ΦΕΚ 240 τ. Α΄)

Με τη ρύθμιση αυτή περιορίζεται η πολύχρονη αναμονή στους Πίνακες Αναπληρωτών και ικανοποιείται το πάγιο αίτημα των Ομοσπονδιών των εκπαιδευτικών ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για τον μέγιστο χρόνο παραμονής στους πίνακες αυτούς. Η επιτυχία σε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ εισάγεται ως προϋπόθεση της νέας ρύθμισης και η παιδαγωγική επάρκεια ως προαπαιτούμενο διορισμού για τους κλάδους και ειδικότητες που απαιτείται.
Με την προώθηση της ρύθμισης αυτής ικανοποιούνται χρόνια και σοβαρά αιτήματα των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Πέμπτη 26 Ιουνίου 2008

ΤΟ ΥΠΕΠΘ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΜΠΑΙΓΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΡΟΪΔΙΑΣ

Οργή και αγανάκτηση! Είναι το μόνα συναισθήματα που προκλήθηκαν σε χιλιάδες αδιόριστους εκπαιδευτικούς μετά την ανακοίνωση του αριθμού των διορισμών από τον προσεχή διαγωνισμό ΑΣΕΠ για τα επόμενα 2 χρόνια. 5730 θέσεις για όλες τις βαθμίδες του δημόσιου σχολείου εκ των οποίων οι 2.610 για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. 600 φιλόλογοι, 270 μαθηματικοί, 156 φυσικοί…και σε λίγο θα μπορέσουμε να μετράμε τους διορισμούς στα δάχτυλα. Τόσο καιρό μας παραμύθιαζαν ότι οι διορισμοί θα αυξηθούν. Όλη την προηγούμενη χρονιά εξελίχθηκαν σε σκάνδαλο τα κενά στο δημόσιο σχολείο που το ΥΠΕΠΘ προσπαθούσε μέχρι και το Πάσχα να καλύψει με αναπληρωτές και ωρομίσθιους. Και τώρα, μέσα στο καλοκαίρι, έρχεται να ανακοινώσει λιγότερους διορισμούς από κάθε άλλη φορά! Γιατί;
Μήπως για χάρη της ρύθμισης που ετοιμάζει για τους αναπληρωτές και σκοπεύει να κάνει μέσω αυτής περισσότερους διορισμούς; Ακόμα κι αν αυτό γίνει φέτος για να ρίξει στάχτη στα μάτια όλων εκείνων των συναδέλφων που περιπλανιούνται ανά την Ελλάδα τόσα χρόνια δε μας πείθει. Από τη στιγμή που η ρύθμιση προβλέπει ανοιχτό πίνακα 24μηνου και δε διευκρινίζει πόσοι θα διορίζονται κάθε χρόνο μάλλον «κοντά ποδάρια» έχει και το πρόβλημα που υπήρχε θα συνεχίσει να υπάρχει και θα διογκώνεται με τα χρόνια, όπως συνέβη και με τόσες άλλες ρυθμίσεις. Και μάλιστα η κατάσταση φαίνεται να γίνεται ολοένα και χειρότερη. Πολλές λίστες, φαινομενικά πολλές ελπίδες και για άλλη μια φορά μας επιβεβαιώνουν πως η πίτα είναι μία και κάθε φορά μοιράζει το ΥΠΕΠΘ τα κομμάτια ανάλογα με το πώς πολιτικά το συμφέρει προσπαθώντας να δημιουργήσει πολλές κατηγορίες εκπαιδευτικών και φαινομενικά αντικρουόμενα συμφέροντα, άρα και έριδες.
Χιλιάδες εκπαιδευτικοί καταδικαζόμαστε στην αδιοριστία και κάθε δύο χρόνια μας καλούν να δίνουμε στο διαγωνισμό της ντροπής. Το δημόσιο σχολείο λειτουργεί με αναπληρωτές και ωρομίσθιους και πλέον μιλάμε για καθηγητές συμβασιούχους που κάθε χρόνο δεν ξέρουν τι τους περιμένει. Το δημόσιο σχολείο μαραζώνει και μαζί του μαραζώνουν εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς.
Δεν είναι πρόχειρο το σχέδιο του ΥΠΕΠΘ. Ό,τι κάνει είναι καλά σχεδιασμένο. Θα έρθει πάλι από Σεπτέμβριο να μας πει για τους χιλιάδες ωρομίσθιους που θα πάρει και βέβαια θα μας κρύψει μέχρι πότε θα είναι αυτοί απλήρωτοι. Θα έρθει να μας εξηγήσει πώς θα υπολογίζονται τα μόρια τάζοντας μας ψίχουλα για το πώς θα διευκολύνουμε τον διορισμό μας. Θα έρθει να μας πει για κάποιους υπεράριθμους τους οποίους η δική τους πολιτική πελατειακών σχέσεων δημιούργησε για να καλύψει τα χιλιάδες κενά υπάρχουν στα υπόλοιπα σχολεία.

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΚΑΙ Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ!
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΕΚ ΝΕΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΚΑΙ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΜΑΖΙΚΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Τρίτη 24 Ιουνίου 2008

ΕΚΔΗΛΩΣΗ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΕΑΕ ''10 ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΕΠ,10 ΧΡΟΝΙΑ ΑΔΙΟΡΙΣΤΙΑ''

Η ΠΕΑΕ θα παραγματοποιήσει εκδήλωση το Σάββατο 28/6/'08 στις 17:30, στο κτήριο Γκίνη,
στο πολυτεχνείο επί της Παησίων.

-Αδιοριστία, ωρομισθία,αναπλήρωση.
-Αλλαγές στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και στις παιδαγωγικές ειδικότητες.

Ομιλητές:
Θ.Τσιριγώτης(εκπαιδευτικός-μέλος ΔΣ ΟΛΜΕ)
Π.Χαραμής(εκπαιδευτικός-πρόεδρος ΚΕΤΕΜΕ)
Γ.Αβαγιανός(ωρομίσθιος εκπαιδευτικός-μέλος ΠΕΑΕ)

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008

Οριστικοποιήθηκε ο αριθμός των θέσεων για το διαγωνισμό των εκπαιδευτικών

5.700 θέσεις για όλες τις ειδικότητες



Οριστικοποιήθηκε ο αριθμός των θέσεων εισακτέων στον προσεχή διαγωνισμό των εκπαιδευτικών. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες οι προσφερόμενες θέσεις θα είναι περίπου 5.700 για όλες τις ειδικότητες.

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

Πριν από τις 10 Ιουλίου η νομοθετική ρύθμιση για το 24μηνο, το 40μηνο και τα νέα πτυχία που θα συμμετάσχουν στο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών

Μέσα στον Ιούνιο, σύμφωνα με ενημέρωση που έγινε από το ΥΠΕΠΘ στην alfavita.gr αναμένεται να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση του 24μηνου, του 40μηνου και των νέων πτυχίων που θα συμμετάσχουν στο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών.

Τρίτη 10 Ιουνίου 2008

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ κ.ΒΕΗ

Για τους εκπαιδευτικούς

Στις αρχές Δεκεμβρίου- ή, σε κάθε περίπτωση, πριν από τις εορτές των Χριστουγέννων- επιθυμεί το ΑΣΕΠ να διενεργηθεί ο γραπτός διαγωνισμός των εκπαιδευτικών, τουλάχιστον για τους βασικούς κλάδους. Στην παρούσα φάση το Συμβούλιο βρίσκεται σε συνεχείς συζητήσεις με το υπουργείο Παιδείας. Ήδη ανακοινώθηκε από το υπουργείο Παιδείας η εξεταστέα ύλη του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για τις περισσότερες από τις ειδικότητες των εκπαιδευτικών. Αναμένεται να ανακοινωθεί η ύλη και για τις ειδικότητες Ηλεκτρολόγων, Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Φυσικών Ραδιοηλεκτρολόγων του κλάδου ΠΕ 12 Μηχανικών και για τις ειδικότητες Ηλεκτρολόγων, Ηλεκτρονικών και Τεχνολόγων Ιατρικών Οργάνων του κλάδου ΠΕ 17 Τεχνολόγων

Τετάρτη 4 Ιουνίου 2008

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΠΕΑΕ ΠΡΟΣ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΠΕ04

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΔΙΟΙΡΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Τ.Θ. 3785, Τ.Κ.10210
adioiristia@freemail.gr


Αθήνα, 05/06/08
Α.Π.:18


Προς:
 Υπουργό Παιδείας, κ. Στυλιανίδη
 Υφυπουργό Παιδείας, κ. Λυκουρέντζο
 Διευθυντή Γενικής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Διοίκησης,
κ. Κουτρομάνο
 Υπεύθυνο Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για την ύλη του ΑΣΕΠ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Φουτούχο



Η ανακοίνωση της ύλης του διαγωνισμού των εκπαιδευτικών στις 29/05/08 επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά τον πρόχειρο τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζεται ο κλάδος της ΠΕ04, καθώς οι όροι με τους οποίους εξεταζόμαστε σε κάθε διαγωνισμό είναι διαφορετικοί.
Συγκεκριμένα, από τη διατύπωση της ύλης δε γίνεται σαφές σε ποια και πόσα συνεξεταζόμενα μαθήματα θα κληθούν να διαγωνιστούν οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί της ΠΕ04. Στον προηγούμενο διαγωνισμό του 2006, όπου η εξέταση γινόταν σε 2 μαθήματα (το βασικό και το συνεξεταζόμενο για κάθε ειδικότητα) η διατύπωση της ύλης των συνεξεταζόμενων μαθημάτων ήταν ως εξής:

Α2. ΦΥΣΙΚΗ (Ως συνεξεταζόμενο μάθημα βασικών γνώσεων για τις ειδικότητες ΠΕ04.02 Χημικών και ΠΕ04.04 Γεωλόγων του κλάδου ΠΕ04).
Β2. ΧΗΜΕΙΑ (Ως συνεξεταζόμενο μάθημα βασικών γνώσεων για τις ειδικότητες ΠΕ04.01 Φυσικών και ΠΕ04.03 Βιολόγων του κλάδου ΠΕ04).
ενώ στη φετινή ύλη αντίστοιχα η διατύπωση έχει ως εξής:
Α2. ΦΥΣΙΚΗ (Ως συνεξεταζόμενο μάθημα βασικών γνώσεων για τις υπόλοιπες, πλην Φυσικών, ειδικότητες του κλάδου ΠΕ04).
Β2. ΧΗΜΕΙΑ (Ως συνεξεταζόμενο μάθημα βασικών γνώσεων για τις υπόλοιπες, πλην Χημικών, ειδικότητες του κλάδου ΠΕ04)
Γ2. ΒΙΟΛΟΓΙΑ (Ως συνεξεταζόμενο μάθημα βασικών γνώσεων για τις υπόλοιπες, πλην Βιολόγων, ειδικότητες του κλάδου ΠΕ04).
Δ2. ΓΕΩΛΟΓΙΑ-ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ (Ως συνεξεταζόμενο μάθημα βασικών γνώσεων για τις υπόλοιπες, πλην Γεωλόγων, ειδικότητες του κλάδου ΠΕ04)
Η διατύπωση αυτή είναι ασαφής και επιδέχεται πολλές αναγνώσεις, όπως το ότι φέτος οι υποψήφιοι της ΠΕ04 θα εξεταστούν σε ένα βασικό μάθημα ειδικότητας και 3 συνεξεταζόμενα!!!! Κάτι τέτοιο είναι τουλάχιστον απαράδεκτο και δημιουργεί σοβαρά προβλήματα σε όλους τους υποψήφιους της ΠΕ04
Ζητούμε τη σαφή τοποθέτηση όλων των αρμόδιων φορέων τόσο ως προς το πλήθος των μαθημάτων όσο και ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα προκηρυχθούν οι θέσεις. Ο κλάδος της ΠΕ04 δε θα ανεχτεί άλλη αλλαγή στον τρόπο εξέτασης και διορισμού. Απαιτούμε να διατηρηθεί το καθεστώς διεξαγωγής του διαγωνισμού στο επίπεδο της ύλης, όπως και στον προηγούμενο διαγωνισμό του 2006 (με 1 συνεξεταζόμενο μάθημα ανά ειδικότητα). Σχετικά με την προκήρυξη των θέσεων εμμένουμε στην πάγια θέση μας για την ενιαιότητα της ΠΕ04, άρα και στην ενιαία προκήρυξη των θέσεων για τον κλάδο λαμβάνοντας υπόψη και τα προβλήματα που δημιούργησε η διάσπαση του κλάδου στον υπολογισμό των κενών, των μεταθέσεων και των τοποθετήσεων στο δημόσιο σχολείο.
Ζητάμε από όλους τους αρμόδιους φορείς τον προσδιορισμό της ύλης μέσα από τα σχολικά εγχειρίδια. Προτείνουμε τα σχολικά εγχειρίδια ακριβώς επειδή είναι το βασικό υλικό που χρησιμοποιείται σήμερα στο δημόσιο σχολείο, γιατί εξασφαλίζουν στους υποψήφιους τη δυνατότητα να δίνουν επί ίσοις όροις χωρίς φυσικά να πρέπει να προβούν σε ένα δυσβάσταχτο για αδιόριστους εκπαιδευτικούς κόστος, προκειμένου να προμηθευτούν εκ νέου τα βιβλία κάποιας προτεινόμενης βιβλιογραφίας, ενώ εξασφαλίζουν τη δυνατότητα στην επιτροπή θεμάτων να μπορεί να έχει ένα συγκεκριμένο υλικό από όπου ορίζει θέματα και στους διορθωτές να διορθώνουν τα γραπτά.
Παρακαλούμε να λάβετε σοβαρά υπόψη σας τις παραπάνω παρατηρήσεις και προσδοκούμε στην άμεση απάντησή σας.



ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΕΑΕ

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
syllogosadioristwnekpaideytikwn.blogspot.com
adioristia@freemail.gr


Τον τελευταίο καιρό οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί είχαμε γίνει θεατές ενός θεάτρου παραλόγου. Το ΑΣΕΠ, το ΥΠΕΠΘ, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο με δηλώσεις στον τύπο εκδήλωναν τη δυσαρέσκειά τους για την ύλη των φιλολόγων, λες και οι ευθύνες ήταν απρόσωπες και ουδέτερες, και ζητούσαν (από τους εαυτούς τους;;;) τη μείωση της ύλης. Πριν δύο βδομάδες η προτεινόμενη ύλη διέρρευσε και μας άφησε έκπληκτους τόσο το γεγονός ότι κανένας επίσημος φορέας δεν το διέψευσε και δεν ανέλαβε την ευθύνη όσο και το γεγονός ότι η ύλη ήταν μεγαλύτερη από εκείνη του προηγούμενου διαγωνισμού και φυσικά, το ίδιο ασαφής. Ο κόσμος της αδιοριστίας δεν έμεινε άπραγος και η κινητοποίηση ήταν άμεση. Δελτία τύπου, συνάντηση με το ΥΠΕΠΘ, υπόμνημα προς το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ανάγκασαν τους υπεύθυνους φορείς να πάρουν πίσω το αίσχος που είχαν ετοιμάσει και να το διορθώσουν. Στις 3/6/08 η ύλη των φιλολόγων δημοσιεύτηκε και υπήρξε ενδεικτική μείωση σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα. Παρόλα αυτά, δε θα πούμε και ευχαριστώ. Δε θα ευχαριστήσουμε όσους μας κοροϊδεύουν τόσα χρόνια και μέσα από τα γραφεία τους παίζουν με τις τύχες μας. Δε θα πούμε ευχαριστώ σε όλους εκείνους που δεν έχουν ιδέα τι σημαίνει να είσαι πτυχιούχος και άνεργος, τι σημαίνει κάθε λίγο και λιγάκι να αναιρείται η αξία του πτυχίου σου και να καλείσαι να αποδείξεις τα αυτονόητα, τι σημαίνει να είσαι επιτυχών αλλά όχι διοριστέος. Δε θα πούμε ευχαριστώ σε αυτούς που μας ονομάζουν ανίκανους να διδάξουμε και σε επίσημη ανακοίνωση της ύλης των Θεατρολόγων έγραψαν ότι «ο Γλάρος» και «ο Θείος Βάνιας» είναι του Ίψεν (!!!). Δε θα πούμε ευχαριστώ σε όλους εκείνους που αγνοούν τη σύγχρονη σχολική πραγματικότητα, που οδηγούν το δημόσιο σχολείο στην παρακμή. Δε θα πούμε ευχαριστώ σε εκείνους που υπολογίζουν τις ζωές μας με μόρια και αριθμούς.
Η ύλη που δημοσιεύτηκε δε μας ικανοποιεί γιατί συνεχίζει να είναι παράλογα μεγάλη και ασαφής, ενώ ως μόνο στόχο έχει τη δικαιολόγηση από την πλευρά τους της αποτυχίας μας ως προσωπική μας ευθύνη, γιατί τάχα δεν έχουμε γνώσεις, δεν εμπεδώσαμε σωστά την παπαγαλία της. Παρόλα αυτά, η μείωση αυτή είναι ενδεικτική για ένα λόγο. Ο κόσμος της αδιοριστίας απέδειξε ότι μπορεί να αγωνίζεται, να διεκδικεί και να πετυχαίνει νίκες, μικρές και μεγάλες. Μετά από δέκα χρόνια εμπαιγμού ξαναβγαίνουμε στο προσκήνιο και αποδεικνύουμε ότι δεν είμαστε άβουλοι, ανταγωνιστικοί και ανίκανοι να υπερασπιστούμε τα δικαιώματά μας. Λίγους μήνες μετά την ανασύσταση της Πανελλήνιας Ένωσης Αδιόριστων Εκπαιδευτικών κερδίσαμε την εξαίρεσή μας από το test δεξιοτήτων, καταφέραμε να έχουμε πρόσβαση στα γραπτά μας και έστω και μεμονωμένα να πάρουμε αντίγραφα, να ανακοινωθεί έγκαιρα η ύλη του επικείμενου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, να μειωθεί η ύλη των φιλολόγων, να δοθεί παράταση στις αιτήσεις αναπληρωτών και ωρομισθίων, να διορθωθεί ο παραλογισμός του ΥΠΕΠΘ να απαγορεύει σε αδιόριστους εκπαιδευτικούς που δουλεύουν σε φροντιστήρια να διεκδικούν θέση στο δημόσιο σχολείο. Ο δρόμος μπροστά μας είναι μακρύς και ανηφορικός, αλλά θα τον περπατήσουμε όλοι μαζί.
Τονίζουμε δε ότι το επόμενο χρονικό διάστημα θα συνεχίσουμε δυναμικά, διεκδικώντας μόνιμους μαζικούς διορισμούς με μόνη προϋπόθεση το έτος λήψης πτυχίου. Όσο για το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ θα συνεχίσουμε να ζητάμε μείωση της ύλης και ύλη μέσα από τα σχολικά βιβλία, αναγνώριση του δικαιώματός μας για αναβαθμολόγηση γραπτών, καμία διάσπαση των ΠΕ. Πλέον ένα πράγμα είναι σίγουρο…θα μας βρουν μπροστά τους!

Τρίτη 3 Ιουνίου 2008

Σύμφωνα με το ΑΣΕΠ το χρονοδιάγραμμα για τους τρεις μεγάλους διαγωνισμούς του τρίτου τετραμήνου του 2008 είναι το παρακάτω:

Διαγωνισμός Εκπαιδευτικών

Τον Αύγουστο θα δημοσιοποιήσει το ΑΣΕΠ την προκήρυξη για το νέο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών. Στελέχη της Ανεξάρτητης Αρχής εκτιμούν ότι στις γραπτές εξετάσεις θα συμμετάσχουν πάνω από 80.000 υποψήφιοι των «κλασικών» και τεχνικών ειδικοτήτων. Η αιφνιδιαστική ανακοίνωση της εξεταστέας ύλης από το υπουργείο Παιδείας δημιουργεί νέα δεδομένα στο ΑΣΕΠ. Σύμφωνα μ’ αυτά, η προκήρυξη θα εκδοθεί τον Αύγουστο, η υποβολή των αιτήσεων θα γίνει το Σεπτέμβριο και ο διαγωνισμός θα διενεργηθεί το Δεκέμβριο ή το πρώτο δεκαπενθήμερο της νέας χρονιάς.

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

Ανακοινώνεται (σήμερα Δευτέρα ή αύριο Τρίτη) η εξεταστέα ύλη των Φιλολόγων

Θα υπάρξει μικρή μείωση



Ανακοινώνεται, σήμερα Δευτέρα 2/6 ή αύριο Τρίτη 3/6 η εξεταστέα ύλη του κλάδου ΠΕ02-Φιλόλογοι. Σύμφωνα με πληροφορίες από το ΥΠΕΠΘ η εξεταστέα ύλη θα είναι μικρότερη (η έκταση δεν είναι ακόμη γνωστή) από αυτήν που αρχικά είχε στείλει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και στην οποία ως γνωστόν υπήρξε διαρροή. Η alfavita.gr θα ανακοινώσει αμέσως την εξεταστέα ύλη.

Η μείωση της εξεταστέας ύλης των φιλολόγων γίνεται κατόπιν της σημαντικής παρέμβασης της Πανελλήνιας Ενωσης Αδιόριστων Εκπαιδευτικών (ΠΕΑΕ) και της ΟΛΜΕ-ΚΕΜΕΤΕ.

Κυριακή 1 Ιουνίου 2008

Γκάφα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου στην ύλη του διαγωνισμού των εκπαιδευτικών για τον κλάδο Θεατρικών Σπουδών






Οι συντάκτες της ύλης για το διαγωνισμό των εκπαιδευτικών στον κλάδο ΠΕ32 Θεατρικών Σπουδών μπέρδεψαν τα πράγματα. Ζητούν από τους υποψήφιους να διαβάσουν το Γλάρο του Ιψεν (ενώ είναι γνωστό ότι είναι έργο του Τσέχωφ) και το Θείο Βάνια του Ιψεν (ενώ και αυτό είναι γνωστ΄οότι είναι έργο του Τσέχωφ). Παραθέτουμε επιστολή υποψηφίου του κλάδου ΠΕ32 Θεατρικών ΣΠουδών



Είμαι θεατρολόγος, που εδώ και καμιά δεκαριά χρόνια περιμένουμε σην ουρά για κάτι "ωρίτσες" σε κανένα ολοήμερο, για να λάβουμε περίπου 300€ μηνιαίως στην καλύτερη περίπτωση, ως ωρομίσθιοι φυσικά.
Φέτος εγένετο το θαύμα! Τα καμάρια μας στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, στον ΑΣΕΠ, και στο Υπουργείο Παιδείας και δεν ξέρω και ποιοι άλλοι, αποφάσισαν να αναγνωρίσουν το δικαίωμά μας να συμμετέχουμε κι εμείς στο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών. Σημειωτέον ότι είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό, με 5 (πέντε) τμήματα Θεατρολογίας στα Ελληνικά Πανεπιστήμια....
Κι εκεί που περιχαρής και περήφανη βλέπω να αναγνωρίζονται οι αγώνες τόσων χρόνων για το αυτονόητο, "κατεβάζω" απ' το internet την ύλη, αποφασισμένη να διώξω παιδιά, σκυλιά και άντρα, για να αφοσιωθώ στο τρομερό αυτό καθήκον του διαβάσματος για τον ΑΣΕΠ!
Και στην ύλη διαπιστώνω τα εξής, και σας τα λέω να σας ανοίξω τα μάτια!
Ο "ΓΛΑΡΟΣ" δεν είναι του Τσέχωφ! Ούτε και ο "ΘΕΙΟΣ ΒΑΝΙΑΣ"!!!! Είναι του Ίψεν αυτά τα έργα!!! Μάλιστα. Κι όσοι πιστεύατε το αντίθετο και κάνατε διατριβές και παραστάσεις, σκίστε τώρα τα πτυχία σας.
Επίσης, στην ουκ ολίγη δραματολογία, δεν βρέθηκε χώρος για ένα -τουλάχιστον ένα- έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη. Θα μου πείτε, τώρα σιγά τον θεατράνθρωπο! Σιγά τον εκπρόσωπο του μεταπολεμικού, του νεοελληνικού θεάτρου! Ο Καμπύσης (?????) και το έργο του "Το μυστικό του γάμου", είναι αντιπροσωπευτικότερο κάποιας εποχής; γιατί στο Πανεπιστήμιο δεν το έμαθα αυτό.
Αυτά κι ευχαριστώ για μια φορά ακόμα τους φωστήρες αυτούς που μ' έμαθαν δυο πράγματα βρε αδερφέ. Άντε και καλή επιτυχία συνάδελφοι!

Υ.Γ.: Για όσους δεν βρουν το έργο του 'Ιψεν "Νόρα" ας το ζητήσουν ως "Κουκλόσπιτο". <συνήθως με τον δεύτερο τίτλο κυκλοφορεί. Πάλι καλά που δεν μας έγραψαν ότι είναι του Τσέχωφ ή του Μολιέρου.

(ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ ΑΜΕΣΑ, ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥΣ)

Μετά τιμής
 
Copyright 2009 Π.Ε.Α.Ε.. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan